Donaties goede doelen
0
1
5
8
8

De groei van een start-up

10 november 2015 Afbeelding De groei van een start-up

Medio 2015 vroeg Esther aan Mirjam of zij mee wilde doen met Locaties met meerwaarde(n). Zij zei volmondig JA en samen gingen ze aan de slag. Hoe dat ging, schreef Mirjam in haar blog van Bindt communicatie:

Locaties met Meerwaarde(n)
10 november 2015

Meestal vertrouw ik maar op mijn gevoel bij het nemen van beslissingen. En toen Esther mij vroeg of ik deel wilde gaan uitmaken van haar start-up voor een website met locaties die meer doen en betekenen voor mens, cultuur & natuur, was ik gelijk enthousiast. Meedoen is zo veel leuker dan alleen meedenken! Bovendien geloofde ik in het idee. Inmiddels zijn we een half jaar verder en is er een hoop gebeurd.

We hebben een naam: ‘Locaties met meerwaarde(n)’. Het eigenwijze n-netje staat natuurlijk voor het feit dat onze locaties meer waarden in hun bedrijfsfilosofie hebben dan andere plekken en dat ze voldoen aan bepaalde kwaliteit. De naam is mede gekozen door een vast groepje ‘vroege fans’, inmiddels omgedoopt tot ‘vrienden van Locaties met Meerwaarde(n)’, mensen uit ons eigen netwerk die het leuk vinden om mee te kijken en denken met onze start-up. Behoor je tot dit selecte gezelschap, dan heb je bij ons een streepje voor: we houden je op de hoogte en je staat straks vooraan wanneer we iets te vergeven hebben. En die tijd komt vast, want LMM wordt een sociale onderneming (lees ook de startblog van Esther, ‘De Mowlam dans’).

Er is een contract, een stroomschema voor de uitvoering en een communicatieconcept. Er is al een voorzichtig beginnetje gemaakt met de huisstijl en logo en voor potentiële locaties hebben we de website locatiesmetmeerwaarde.nl alvast in de lucht met hierop de tekst van de informatieflyer. Maar waar het allemaal om gaat is natuurlijk het vinden van de juiste locaties. De juweeltjes onder de plekken waar je succesvol én met een goed gevoel een event kan organiseren voor –zeg- 60-600 personen. En belangrijker nog: deze locaties moeten ook warm lopen voor ons idee! 

>> lees verder op de website van Bindt communicatie

Terug naar het overzicht