Donaties goede doelen
0
1
6
0
8

De verbindende factor – en waarom we zo graag koffie komen drinken

20 april 2017 Afbeelding De verbindende factor – en waarom we zo graag koffie komen drinken

Wat nou elevator pitch. In al mijn enthousiasme blijf ik vaak maar vertellen wat we allemaal zijn, doen willen. En dat past gewoon niet in een liftritje van verdieping 1 naar 3!

In de eerste plaats helpen we klanten een locatie te vinden die maatschappelijk verantwoord onderneemt (MVO). Op dit moment voor bijeenkomsten van 8 tot 1000 personen. Tegelijkertijd steunen we in ons concept goede doelen. We vertellen over de meerwaarde van onze locaties en onze goede doelen op onze website en op social media.

Sinds kort zijn we ook diensten aan het verzamelen die bijdragen aan het MVO gehalte van je bijeenkomst. Denk aan fairtrade koffie, duurzame schoonmaak, multicultureel spiegeltheater of een podcast van je evenement, gemaakt met de mobiele studio van Radio509 (voor en door visueel beperkte mensen).

Wat nou leuk is om te merken, dat het voor ons heel makkelijk is om al deze mensen, diensten, locaties en stichtingen te verbinden. Omdat we werken op basis van persoonlijk contact komen we overal op de koffie en weten we precies waar iedereen mee bezig is.

Zo konden we de IMC weekendschool, waar jongeren uit achterstandswijken op zondag naar school komen voor beroepenoriëntatie in de praktijk, koppelen aan B-Amsterdam. Zij bekijken nu of ze iets voor oud-leerlingen van IMC weekendschool kunnen gaan doen met de start-up school van B Amsterdam.

Antropia wordt een nieuwe locatie voor de cursus Vloggen van Linda op Locatie, die nog iets zocht op de Utrechtse heuvelrug. Aan die cursus gaan Mirjam en ik trouwens ook meedoen, want we snappen nog niets van het hippe filmen. Ouderwets koffie drinken en luisteren kunnen we gelukkig goed. Gek genoeg onderscheiden we ons daarmee op dit moment misschien wel het meest in de markt van locatiewebsites. 

Terug naar het overzicht