DONATIES GOEDE DOELEN
0
6
2
4
8

Wim de Bundel

Ben je op zoek naar een gepassioneerde spreker die uit eigen jarenlange ervaring kan vertellen hoe je een klantgerichte cultuur creërt? Wim de Bundel was 12 jaar directeur Marketing & Sales bij Delta Lloyd en Nationale-Nederlanden en specialiseerde zich in deze tijd in het bouwen van een klantgerichte cultuur op basis van het principe ‘De kracht van geven’.
 
Wim is in 2019 is hij uitgeroepen tot meest invloedrijke commerciële professional van Nederland. Deze prestatie is mede tot stand gekomen door zijn jarenlange samenwerking met olympische en paralympische topsporters. 
 

Onderwerpen lezing ‘De kracht van geven’

Wim de Bundel heeft zijn lessen gebundeld in een inspirerende lezing. Hij deelt zijn inzichten, initiatieven en inspiratiebronnen en neemt zijn publiek mee op een bewogen en optimistische reis.
Hoe zet je op basis olympische & paralympische tips een gave en winnende cultuur neer? Een lezing van Wim is altijd op maat. Door zijn jarenlange ervaring kan hij specifieke uitdagingen verwerken in zijn lezing, denk aan aanvullende thema’s als duurzaamheid, doelen bereiken en sportmarketing.

 

Geven is leven

in 2020 schreef Wim het boek Geven is leven, een managementboek en inspiratieboek in één. Het boek bevat meer dan 100 foto’s van tientallen topfotografen die belangeloos meewerkten – dankzij het goede doelkarakter van het boek. Wim doneert per verkocht € 5,- aan de Mentelity Foundation. Ook heeft hij met zijn zus en een team van optimisten het platform Gevenisleven.nl gelanceerd. Vanuit de visie dat geven een positieve bijdrage heeft op je gezondheid, je geluk en je succes, willen ze inspireren en het makkelijker maken om te geven. 
 
Wim is ambassadeur van de Mentelity Foundation, de Sunday Foundation en lid van de raad van advies van Netwerk Nieuw Rotterdam
 

 

Oprichter van 'Geven is Leven'

Logo Wim de Bundel Wim de Bundel Wim de Bundel